duminică, 28 septembrie 2014

Acum m-am pregatit din timp

          Momentan inca nu am avut probleme cu caldura deoarece nu au fost mai mult de 26, 27 de grade afara si in casa temperatura nu a depasit 25 de grade, din fericire. Dar nu vreau sa am parte de suprize fiindca stiu ca nu mai e mult si iarasi o sa vina canicula aia insuportabila care apare an de an. Acum voi fi pregatit fiindca chiar astazi mi-am cumparat un aparat de aer conditionat ieftin de vreo 1500 de lei. Nu este el foarte performant dar sigur isi va face treaba, mai ales in apartamentul micut pe care il am. Sper numai sa fie bun si sa nu care cumva sa se strica fiindca am auzit ca poti sa astepti si 1 luna pana cand vine vreo echipa de "experti" sa il repare.
         Acum ce o fi, o fi...sunt fericit ca o sa fie racoare la mine in casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu